План відділу освіти на 2025 р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
начальник відділу освіти,
молоді та спорту
Брониківської сільської ради
_________ Світлана ПАВЛЮК
31 грудня 2024 року
ПЛАН РОБОТИ
відділу освіти, молоді та спорту
Брониківської сільської ради
на 2025 рік
ЗМІСТ
- Графік роботи по прийому відвідувачів відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради.
- Циклограма діяльності відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради.
- Організація роботи відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради.
- Організація навчально-методичного забезпечення закладів освіти Брониківської сільської ради.
- Керівництво навчально-виховною роботою, виконання державних стандартів.
- Робота з керівними та педагогічними кадрами. Робота з кадрами.
- Роботи щодо матеріально-технічного забезпечення.
- Помісячний план роботи відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради.
- План роботи дошкільної галузі освіти (ДОДАТОК 1) до плану роботи відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради на 2025 рік.
Примітка: Відділ – Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради
ЗО – заклади освіти
ЗДО – заклад дошкільної освіти
ЗЗСО – заклад загальної середньої освіти
- ГРАФІК РОБОТИ ПО ПРИЙОМУ ВІДВІДУВАЧ1В
Режим роботи:
Початок роботи – 0800 год.
Перерва на обід – 1200 - 1248 год.
Кінець роботи – 1700 (пʼятниця – 1600) год.
- ЦИКЛОГРАМА ЩОМІСЯЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БРОНИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
№ з/п |
Заходи |
Відповідальні |
Циклограма проведення |
1. |
Апаратні наради при начальнику |
Галина КОКУТЬ
|
Щопонеділка |
2. |
Наради з керівниками закладів освіти |
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК |
Останній четвер місяця |
3. |
Засідання атестаційної комісії II рівня з атестації керівників ЗО та педагогічних працівників |
Галина КОКУТЬ
|
Жовтень, березень, за потреби |
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
БРОНИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
1. |
Систематично проводити оперативні наради з працівниками відділу про підсумки роботи за тиждень та завдання на поточний тиждень |
п’ятниця, понеділок |
Світлана ПАВЛЮК |
2. |
Забезпечити порядок прийому громадян та глибокий і всебічний розгляд заяв, скарг і пропозицій, досконало їх вивчати та вирішувати |
протягом року |
Світлана ПАВЛЮК |
3. |
Забезпечити якісну підготовку управлінських матеріалів. Встановити контроль за виконанням прийнятих рішень відділом освіти, молоді та спорту та сільською радою |
протягом року |
Світлана ПАВЛЮК Людмила ТИННА |
4. |
Складати статистичну звітність та здавати у відповідні департаменти у встановлений термін |
згідно графіку |
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК Варвара ОЛЬШЕВСЬКА |
5. |
Робота по замовленню свідоцтв та атестатів |
листопад-травень |
Галина КОКУТЬ |
6. |
Затвердити план роботи відділу |
грудень |
Світлана ПАВЛЮК |
7. |
Провести серпневу конференцію педагогічних працівників |
серпень |
Світлана ПАВЛЮК |
8. |
Забезпечити якісну підготовку і проведення предметних олімпіад І і II етапів та участі в III етапі |
жовтень-лютий |
Галина КОКУТЬ |
9. |
Посилити відповідальність керівників закладів освіти за дотриманням трудового законодавства і правил внутрішнього трудового розпорядку |
постійно |
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК |
10. |
Тримати на постійному контролі організацію проведення масових заходів та змагань |
протягом року |
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК |
11. |
Проводити контроль за одержанням та видачою ЗЗСО документації суворої звітності (свідоцтва про освіту) |
травень-липень |
Галина КОКУТЬ |
12. |
Брати участь в обласних нарадах, семінарах та курсах підвищення кваліфікації |
згідно з планами роботи Департаменту освіти і науки ОДА, ОІППО |
Працівники відділу |
IV. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
1. |
Забезпечити охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку, встановити контроль за їх відвідуванням ЗЗСО |
протягом року |
Галина КОКУТЬ
|
2. |
Вживати заходи по забезпеченню підвезення учнів ЗЗСО відповідно до прийнятої програми «Шкільний автобус» |
протягом року |
Керівники закладів освіти |
3. |
Проводити роботу з питання НМТ – 2025 |
протягом року |
Галина КОКУТЬ |
4. |
Спільно з місцевими органами влади, батьками, вчителями продовжувати роботу по організації харчування учнів |
протягом року |
Анна ДАНИЛЬЧУК |
5. |
Сформувати банк даних про дітей пільгових категорій |
січень-грудень |
Анна ДАНИЛЬЧУК |
6. |
Уточнити списки первинного обліку дітей та підлітків шкільного віку, прийняти звіти шкіл про кількість дітей та підлітків шкільного віку і подати зведений звіт у статистичні органи |
до 30 вересня |
Галина КОКУТЬ |
7. |
Проаналізувати охоплення навчанням випускників 9-х класів у закладах, що дають повну загальну середню освіту |
вересень |
Галина КОКУТЬ Керівники ЗО |
8. |
Забезпечити курсову перепідготовку педагогічних кадрів |
протягом року |
Галина КОКУТЬ |
9. |
Сприяти в організації індивідуального та інклюзивного навчання дітей |
до 01 вересня та протягом року |
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК |
10. |
Спрямувати діяльність педколективів закладів освіти на реалізацію Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та Концепції національно-патріотичного виховання |
протягом року |
Керівники ЗО |
11. |
Забезпечити участь переможців II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у III етапі |
згідно графіка |
Галина КОКУТЬ |
12. |
Забезпечувати ЗЗСО підручниками та посібниками, згідно замовлень та графіків отримання |
протягом року |
Галина КОКУТЬ |
13. |
Підготувати звіт про підсумки оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у літній період поточного навчального року (за вимогою) |
червень-вересень |
Галина КОКУТЬ |
V. КЕРІВНИЦТВО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЮ РОБОТОЮ, ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
1. |
Погодити робочі навчальні плани ЗЗСО з урахуванням гранично допустимого навчального навантаження учнів, фактичного фінансування освіти |
серпень-вересень |
Світлана ПАВЛЮК |
2. |
Уточнити дані про претендентів до вручення свідоцтв з відзнакою |
до 15 квітня |
Галина КОКУТЬ |
3. |
Проводити роботу з питання НМТ – 2025 |
протягом року |
Галина КОКУТЬ |
4. |
Забезпечити видачу документів про освіту випускникам 2025 року |
до 30 червня |
Галина КОКУТЬ Керівники ЗО |
5. |
Здійснити попереднє замовлення документів про освіту для випускників 2026 року |
до 20 червня |
Галина КОКУТЬ Керівники ЗО |
6. |
Підготувати акти готовності закладів освіти до нового навчального року |
до 01 вересня |
Анна ДАНИЛЬЧУК |
ЗАХОДИ
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
1. |
• День Соборності України |
22.01.2025 р. |
Керівники ЗО |
2. |
• Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту |
27.01.2025 р. |
Керівники ЗО |
3. |
• День пам’яті Героїв Крут |
29.01.2025 р. |
Керівники ЗО |
4. |
• День вшанування подвигів учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні |
20.02.2025 р. |
Керівники ЗО |
5. |
• Міжнародний день рідної мови |
21.02.2025 р. |
Керівники ЗО |
6. |
• Відзначення річниці від дня народження Тараса Шевченка |
09-10.03.2025 р. |
Керівники ЗО |
7. |
• Провести військово-патріотичну гру «Сокіл» (Джура) |
квітень-травень 2025 р. |
Керівники ЗЗСО |
8. |
• День пам’яті та примирення |
08.05.2025 р. |
Керівники ЗО |
9. |
• День української вишиванки |
16.05.2025 р. |
Керівники ЗО |
10. |
• Провести нагородження обдарованих дітей ЗЗСО ТГ згідно програми |
травень-червень 2025 р. |
Керівники ЗО |
11. |
• День захисту дітей |
01.06.2025р. |
Анна ДАНИЛЬЧУК Керівники ЗО |
12. |
• День Конституції України |
28.06.2025 р. |
Керівники ЗО |
13. |
• День молоді України |
30.06.2025 р. |
Анна ДАНИЛЬЧУК молодіжна рада |
14. |
• День пам’яті загиблих Захисників України |
29.08.2025 р. |
Керівники ЗО, працівники відділу |
15. |
• Організувати заходи з нагоди відзначення Дня Захисника та Захисниць України, українського козацтва, УПА та Покрови Пресвятої Богородиці |
01.10.2025 р. |
Керівники ЗО |
16. |
• День працівника освіти та дошкільної освіти |
жовтень 2025 р. |
Галина КОКУТЬ |
17. |
• Відзначення Дня української писемності та мови |
27.10.2025 р. |
Керівники ЗО |
18. |
• Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» |
листопад 2025 р. |
Працівники психологічної служби ЗО |
19. |
• Вшанування пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій |
листопад 2025 р. |
Керівники ЗО |
20. |
• Провести Всеукраїнський тиждень права |
грудень 2025 р. |
Керівники ЗО |
21. |
• Організовано провести в ЗО та в громаді відзначення Дня збройних Сил України |
грудень 2025 р. |
Керівники ЗО, працівники відділу |
22. |
• Провести у ЗО зустрічі з ветеранами та учасниками бойових дій |
протягом року |
Керівники ЗО |
23. |
• Провести фестивалі, заходи, змагання відповідно до Програми освітнього, спортивного та військово-патріотичного розвитку Брониківської ТГ на 2022-2025 роки |
протягом року |
Працівники відділу |
VI. РОБОТА З КЕРІВНИМИ ТА ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
|
1. |
Провести серпневі методичні студії та серпневу конференцію |
серпень |
Галина КОКУТЬ
|
2. |
Створити списки педагогічних працівників ЗО, які підлягають атестації у 2025-2026 н.р. |
до 01 жовтня |
Галина КОКУТЬ |
3. |
Затвердити атестаційну комісію П рівня, провести нараду керівників закладів освіти про підготовку та проведення чергової атестації педагогів. Організувати роботу комісії |
жовтень |
Світлана ПАВЛЮК Галина КОКУТЬ |
4. |
Провести атестацію педагогічних кадрів |
березень-квітень
|
Світлана ПАВЛЮК Галина КОКУТЬ Керівники ЗО |
VII. РОБОТА ЩОДО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
|
Січень |
|
|
1. |
Розробити та погодити ліміти споживання електроенергії, природного газу та дров для закладав освіти на 2025 рік |
протягом місяця |
Варвара ОЛЬШЕВСЬКА |
2. |
Здійснювати постійний контроль за станом опалення у закладах освіти |
протягом року |
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗО |
|
Березень |
|
|
1. |
Провести профілактичний ремонт електрообладнання в ЗО |
протягом року |
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗО |
2. |
Провести перевірку контуру заземлення та опору ізоляції проводів в ЗО |
липень |
Керівники ЗО |
|
Травень |
|
|
1. |
Проаналізувати стан споживання та розрахунків за енергоносії за осінньо- зимовий період 2025-2026 н.р. |
серпень |
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗО |
2. |
Контролювати виконання заходів щодо економії палива, електроенергії |
протягом опалю-вального сезону |
Варвара ОЛЬШЕВСЬКА Керівники ЗО |
|
Червень |
|
|
1. |
Провести перевірку газових лічильників |
червень-липень |
Керівник Слободороманівського ліцею |
|
Липень |
|
|
1. |
Забезпечити паливом (дрова) ЗО до опалювального сезону 2025-2026 н.р. |
травень-серпень |
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗО |
2. |
Провести перезарядку вогнегасників всіх закладів освіти (по потребі) |
січень-червень |
Анна ДАНИЛЬЧУК Керівники ЗО |
|
Серпень |
|
|
1. |
Організувати роботу комісії з перевірки готовності закладів освіти до нового навчального року. |
до 19 серпня |
Анна ДАНИЛЬЧУК |
|
Вересень |
|
|
1. |
Підготувати заклади освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 н.р. |
протягом липень-вересень |
Анна ДАНИЛЬЧУК Керівники ЗО |
2. |
Підготувати необхідну документацію до опалювального сезону для пуску газу в котельню Слободороманівського ліцею |
серпень-вересень |
Керівник ЗО |
|
Жовтень |
|
|
1. |
Для формування бюджету на 2026 рік приймати заявки, подані директорами ЗО, на капітальні та поточні ремонти, придбання меблів, обладнання в ЗО |
листопад |
Варвара ОЛЬШЕВСЬКА |
2. |
Провести пуск газу в котельні Слободороманівського ліцею |
жовтень |
Керівник та оператор Слободороманівського ліцею |
|
Листопад |
|
|
1. |
Підготувати інформацію згідно із заявками, поданими директорами ЗО, на капітальні та поточні ремонти, придбання меблів, обладнання для складання бюджету на 2026 рік |
грудень |
Керівники ЗО Варвара ОЛЬШЕВСЬКА |
2. |
Здійснювати постійний контроль за станом опалення в осінньо-зимовий період в установах освіти |
протягом опалювального сезону |
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗО |
VIII. ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
Взяти під контроль організацію перебування та виховання дітей в ЗДО |
протягом року |
Анна ДАНИЛЬЧУК |
|
2 |
Здійснення контролю за організацією та проведенням ремонтних робіт в ЗДО |
червень-липень
|
Керівники ЗДО |
3 |
Здійснення контролю за організацією харчування та організацією безпеки життєдіяльності дітей ЗДО |
протягом року |
Анна ДАНИЛЬЧУК Керівники ЗДО |
4 |
Привести штатні розписи у відповідність до Типових штатних нормативів дошкільних закладів |
січень-липень |
Світлана ПАВЛЮК Анна ДАНИЛЬЧУК |
VIII. ПОМІСЯЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БРОНИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
СІЧЕНЬ
№ з/п |
Організаційні заходи |
Аналіз діяльності для висновків, розробки і вжиття заходів |
Удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів, надання методичної допомоги |
Відмітка про виконання |
||
Колегії, наради, семінари керівників ЗЗСО |
Виховна робота
|
Фінансово-господарська діяльність |
||||
1.
1.1.
2.
3.
|
Провести:
Нараду керівників закладів освіти громади:
Світлана ПАВЛЮК
Світлана ПАВЛЮК
Анна ДАНИЛЬЧУК
Галина КОКУТЬ
Тетяна САВЧУК
Тетяна САВЧУК
Забезпечити участь школярів в ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. Тетяна САВЧУК Підготовка звітів: Ф-85-К, харчування за І квартал, рік. Анна ДАНИЛЬЧУК
|
Керівники ЗЗСО.
Галина КОКУТЬ.
|
1. Розгляд та затвердження змін у тарифікаційних списках педагогічних працівників в закладах освіти на ІІ півріччя 2024-2025 навчального року. Світлана ПАВЛЮК
2. Узгодження з фінансовим відділом Брониківської сільської ради основних показників щодо забезпечення фінансування закладів освіти, збереження та розвитку їх матеріальної бази в наступному фінансовому році. Варвара Ольшевська ..
3. Затвердження кошторису на поточні і капітальні ремонти закладів освіти громади. Світлана ПАВЛЮК
4. Аналіз фінансування витрат на утримання закладів освіти громади за фінансовий 2024 рік. Подання бухгалтерської звітності за 2024 рік. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
5. Затвердження кошторису закладів освіти по загальному та спеціальному фондах на 2025 рік. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
6. Затвердження лімітів в натуральних показниках по енергоносіям на 2025 рік. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
7. Складання статистичної та податкової звітності за 2024 рік. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
8. Складання та подання до фінансового відділу сільської ради бюджетних запитів по галузі «Освіта». Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
|
1. Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік. Людмила ТИННА.
Галина КОКУТЬ.
3.Складання графіків відпусток на 2025 рік. Людмила ТИННА.
|
1. Інструктивно-методичні наради з вчителями щодо організації та проведення НМТ у 2025 році (на базі Новороманівського ліцею). Галина КОКУТЬ.
2. Формування педагогічної майстерності Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК .
..
3. Засідання школи молодого вчителя «Паросток» (на базі Несолонського ліцею). Тетяна САВЧУК.
.
4. Засідання методичного об’єднання вчителів фізичної культури «Організація третього етапу проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» Галина КОКУТЬ |
|
ЛЮТИЙ
№ з/п |
Організаційні заходи |
Аналіз діяльності для висновків, розробки і вжиття заходів |
Удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів, надання методичної допомоги |
Відмітка про виконання |
||
Ради, наради, семінари керівників ЗЗСО |
Виховна робота
|
Фінансово-господарська діяльність |
||||
1.
1.1.
1.2.
1.3.
1.4.
2.
|
Провести: Засідання ради відділу освіти:
-про порядок закінчення навчального року; Галина КОКУТЬ.
-про організацію харчування дітей; -про посилення контролю за санітарним станом закладів освіти та медичним обслуговуванням учнів; Анна ДАНИЛЬЧУК.
-про хід реєстрації випускників на НМТ; Галина КОКУТЬ. -про посилення контролю за стан пожежної безпеки; АННА ДАНИЛЬЧУК -про організацію підвезення школярів; Світлана ПАВЛЮК
Забезпечити участь школярів громади в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК.
|
1. Забезпечити участь у ІІІ етапі змагань «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ Всеукраїнські шкільні ліги» (за умов безпекової ситуації та за рішенням РВА)
Галина КОКУТЬ
.
2. Тиждень протипожежної безпеки та реагування по сигналу «Тривога» в закладах освіти громади. Анна ДАНИЛЬЧУК.
.
3. Організація та проведення тенісного турніру (на базі Слободороманівського ліцею). Галина КОКУТЬ.
|
1. Перевірити ефективність використання енергоресурсів в закладах загальної середньої освіти. Наталія СУХОДОЛЬСЬКА . 2. Складання та затвердження постійних кошторисів на 2025 рік (при умові тимчасових кошторисів). Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
3. Затвердження заходів щодо забезпечення виконання дохідної частини бюджету, економного та раціонального використання бюджетних коштів. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА Світлана ПАВЛЮК 4. Здійснити замовлення підручників для дітей з ООП. Галина КОКУТЬ |
1. Аналіз забезпечення принципів наступності між початковою та основною школою та створення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в базовій школі у закладах загальної середньої освіти. Галина КОКУТЬ
2.Аналіз результативності участі школярів у І, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад (підготувати довідку, узагальнюючий наказ). Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК
3. Аналіз роботи зі зверненнями громадян Людмила ТИННА
Галина КОКУТЬ
. |
Галина КОКУТЬ.
Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК
3. Засідання методичного об’єднання класних керівників «Впровадження екологічної грамотності та здоров’язберігаючої компетентності у роботі класного керівника» Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК
4. Консультація для молодих вчителів «Оформлення навчальних кабінетів з базових дисциплін». Галина КОКУТЬ
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ з/п |
Організаційні заходи |
Аналіз діяльності для висновків, розробки і вжиття заходів
|
Удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів, методичної допомоги |
Відмітка про виконання |
||
Колегії, наради, семінари керівників ЗЗСО |
Виховна робота
|
Фінансово-господарська діяльність |
||||
1. 1.1.
2.
|
Провести: Нараду керівників ЗЗСО
Галина КОКУТЬ
..
Галина КОКУТЬ
Світлана ПАВЛЮК Керівники ЗЗСО
Галина КОКУТЬ
.
Робота зі зверненнями громадян (підсумки за І квартал). . Людмила ТИННА
|
1. Забезпечити організацію та проведення в закладах загальної середньої освіти Всеукраїнського тижня дитячої та юнацької книги. Керівники ЗЗСО Галина КОКУТЬ
2. Організація та проведення Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка та живопису на протипожежну та техногенну тематику. Анна ДАНИЛЬЧУК.
3. Місячник знань з безпеки життєдіяльності та охорони праці». Анна ДАНИЛЬЧУК
.
.
|
1. Скласти план підготовки закладів освіти до нового 2025-2026 навчального року. Анна ДАНИЛЬЧУК.
2. Аналіз використання фонду заробітної плати та енергоносіїв за І квартал 2025 року по закладам освіти громади. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА.
3. Затвердити заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА . 4. Аналіз використання освітньої, інклюзивної субвенцій за І квартал поточного року. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
5. Складання та оприлюднення звітів «Е-Дata». Яна ВАЩЕНКО.
Галина КОКУТЬ |
1. Аналіз забезпечення підручниками, посібниками закладів загальної середньої освіти громади. Галина КОКУТЬ.
2. Проаналізувати стан організації навчання учнівської молоді за екстернатною формою навчання на базі закладів загальної середньої освіти. Галина КОКУТЬ.
3. Підготовка Доповідної записки про виконання плану роботи виконавчого комітету Брониківської сільської ради за І квартал 2025 року в галузі «Освіта». Світлана ПАВЛЮК . .
4. Аналіз замовлення закладів освіти на проходження курсів підвищення кваліфікації. Галина КОКУТЬ |
1.Засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання «Застосування технологічних макетів для проведення тренінгів» Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК
2. Методичний семінар для вчителів 7-х класів «Нова українська школа: досвід і перспектива» (на базі Новороманівського ліцею). Галина КОКУТЬ
.
3. Семінар для вчителів англійської мови «Шляхи підвищення сучасного уроку англійської мови» (на базі Поліянівської гімназії). Галина КОКУТЬ.
4. Семінар-практикум «Впровадження ефективних інструментів і технологій нової школи для розвитку креативного мислення на уроках музичного мистецтва" (на базі Слободороманівського ліцею). Галина КОКУТЬ
|
|
КВІТЕНЬ
№ з/п |
Організаційні заходи |
Аналіз діяльності для висновків, розробки і вжиття заходів
|
Удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів, надання методичної допомоги |
Відмітка про виконання |
||
Колегії, наради, семінари керівників навчальних закладів |
Виховна робота
|
Фінансово-господарська діяльність
|
||||
1.
2.
3.
4. |
Провести:
Засідання колегії відділу освіти:
Галина КОКУТЬ.
Галина КОКУТЬ.
Тетяна САВЧУК.
Анна ДАНИЛЬЧУК.
Анна ДАНИЛЬЧУК
Семінар для заступників директорів з виховної роботи «Педагогічна інновація і ініціатива – найважливіші ресурси розвитку виховної роботи та учнівського самоврядування» (на базі Несолонського ліцею). Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК.
Засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти з питань атестації педагогічних кадрів. Галина КОКУТЬ.
Організація роботи по підготовці закладів загальної середньої освіти до державної підсумкової атестації під час військового стану; Галина КОКУТЬ |
1. Організувати проведення змагань з баскетболу в залік спортивних ігор школярів. Галина КОКУТЬ.
2. Організувати проведення днів ЦЗ в закладах освіти. Анна ДАНИЛЬЧУК.
3. Організація та проведення творчого конкурсу «Великодні фантазії». Анна ДАНИЛЬЧУК.
Галина КОКУТЬ
4. Оформлення методичних рекомендацій «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами та ВПО в закладі освіти» Анна ДАНИЛЬЧУК.
5. Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Безпека в твоєму житті». Анна ДАНИЛЬЧУК |
1. Аналіз фінансових витрат на утримання закладів освіти громади за І квартал фінансового року. Подання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА.
2. Аналіз використання енергоносіїв за І квартал фінансового року. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
3. Аналіз фонду заробітної плати за І квартал фінансового року. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА .
4. Складання та подання «Е звітності» за І квартал поточного року. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА .
5. Оприлюднення фінансового звіту за І квартал на сайті Е-дата. Яна ВАЩЕНКО.
|
1. Аналіз роботи по підготовці закладів загальної середньої освіти до державної підсумкової атестації. Галина КОКУТЬ.
2. Аналіз харчування, відвідування, захворюваності дітей закладів освіти за І квартал 2025 року (підготувати звіт). Анна ДАНИЛЬЧУК
3. Аналіз використання варіативної частини навчального плану в школі ЗЗСО. Галина КОКУТЬ Керівники ЗЗСО.
4. Оформлення документації за підсумками атестації педагогічних працівників (атестаційні листи, протоколи засідання атестаційної комісії). Галина КОКУТЬ.
5. Формування замовлень на проходження курсів підвищення кваліфікації Галина КОКУТЬ.
|
1. Засідання методичного об’єднання вчителів біології та основ здоров’я «Створення ситуації успіху на уроках біології та основ здоров’я шляхом підвищення мотивації навчання». Тетяна САВЧУК Галина КОКУТЬ 2.Семінар для вчителів географії «Робота з підвищення навчальної мотивації через систему урочної та позаурочної роботи» (на базі Тупалецької гімназії). Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК.
. 3. Семінар вчителів 3-х класів «Новий вчитель Нової української школи. Особистісно-професійне самовдосконалення педагога засобами самопізнання» ( на базі Барвинівського ліцею) Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК.
4. Засідання методичного об’єднання вчителів математики «Організація і методика повторення при підготовці до НМТ з математики» (на базі Слободороманівського ліцею). Галина КОКУТЬ
5. Семінар-практикум «Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням» (на базі Новороманівського ліцею) Анна ДАНИЛЬЧУК |
|
ТРАВЕНЬ
№ з/п |
Організаційні заходи |
Аналіз діяльності для висновків, розробки і вжиття заходів |
Удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів, надання методичної допомоги
|
Відмітка про виконання |
||
Колегії, наради, семінари керівників навчальних закладів |
Виховна робота
|
Фінансово-господарська діяльність |
||||
1.
2.
3.
4.
|
Провести:
Нараду керівників ЗЗСО
Галина КОКУТЬ Анна ДАНИЛЬЧУК. .
Галина КОКУТЬ.
Галина КОКУТЬ Семінар для керівників закладів загальної середньої освіти громади «Позитивний імідж закладу» (на базі Слободороманівського ліцею).
Формування та подання замовлення на необхідну кількість бланків документів про освіту встановленого зразка, Похвальні листи, грамоти, медалі. Галина КОКУТЬ.
Корегування замовлень на документи про освіту. Галина КОКУТЬ
|
1. Забезпечити організацію проведення заходів по відзначенню в закладах освіти Дня пам'яті та примирення. Анна ДАНИЛЬЧУК.
2. Проведення місячника оборонно-масової роботи. Керівники ЗЗСО.
3. Проведення тижня безпеки життєдіяльності та охорони праці. Анна ДАНИЛЬЧУК
4. Тиждень безпеки життєдіяльності на тему «Ми – учасники дорожнього руху». Анна ДАНИЛЬЧУК. |
1. Контроль за підготовкою закладів освіти до роботи в новому 2025-2026 навчальному році. Анна ДАНИЛЬЧУК.
2. Аналіз фонду заробітної плати по місцевому та державному бюджетам. Варвара ОЛЬШЕВСЬКА
3. Контроль та аналіз використання фонду заробітної плати та енергоносіїв за 2024-2025 навчальний рік по закладам освіти. Світлана ПАВЛЮК. |
1. Аналіз роботи закладів освіти по підготовці до НМТ Галина КОКУТЬ.
2.Аналіз підсумків атестації. Підготовка звітності з атестації. Галина КОКУТЬ. |
1. Засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання. Тетяна САВЧУК Галина КОКУТЬ
2. Консультація для молодих учителів «Санітарно-гігієнічні вимоги до проведення уроку онлайн». Галина КОКУТЬ
3. Семінар вчителів 4-х класів «Наступність у роботі школи та дошкільного закладу» (на базі Тупалецької гімназії та Тупалецького ЗДО Анна ДАНИЛЬЧУК Галина КОКУТЬ Тетяна САВЧУК
4. Засідання методичного об’єднання вчителів фізичної культури «Через спортивні ігри – до гармонійного фізичного розвитку особистості» (на базі Новороманівського ліцею). . |
|
ДОДАТОК 1
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
(до річного плану відділу освіти, молоді та спорту
Брониківської сільської ради)
2025 рік
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
(до річного плану відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради)
Дошкільна освіта є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. Нині її зміст органічно пов’язаний з ідеями Нової української школи: він забезпечує наступність в освіті, яка необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості.
Під час навчання у дітей формуються базові компетентності – вміння, знання та навички, які необхідні для подальшого навчання та життя загалом. Володіння українською та іншими мовами, математичні навички, знання в галузі природничих наук, техніки або культури – цьому дитина навчається в молодшій школі завдяки тим компетентностям, що сформувались у неї в дитячому садку.
У дошкільному віці діти починають розвивати, зокрема, допитливість, ініціативність, відповідальність, креативність, навички комунікації. Початкова освіта базується на цих навичках і поглиблює їх.
Перехід між дитячим садком і школою має бути поступовим, оскільки діти мають пройти період адаптації. Адаптація дитини буде значно легшою, якщо у перші роки навчання в школі будуть продовжувати та підіймати на інший рівень ту діяльність, яка була в дитячому садку. Наступність в освіті означає збереження основних видів діяльності дітей дошкільного віку в початковій школі.
В Україні дошкільна освіта є обов'язковою частиною у системі безперервного навчання. Доступність до якісної освіти започатковується з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базою цілісного розвитку майбутніх громадян України, фундаментом творення нового освітнього процесу. А також одним із пріоритетних напрямків державної політики в галузі освіти є запровадження інклюзивного навчання, що реалізує право на рівний доступ до якісної освіти дітей із особливими освітніми потребами. Тому відділом освіти визначені ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:
І. Основні завдання на 2025 рік
№ з/п |
Основні завдання |
1. |
Продовжувати удосконалювати мережу закладів дошкільної освіти в ОТГ з урахуванням потреб батьків |
2. |
Впроваджувати різні форми охоплення дітей дошкільною освітою: створювати групи короткотривалого перебування, впроваджувати здобуття дошкільної освіти дітьми з гнучким режимом перебування; організовувати соціально-педагогічний патронат сімей |
3. |
Забезпечення доступності, результативності дошкільної освіти відповідно до чинного законодавства про дошкільну освіту, вимог Базового компонента дошкільної освіти, освітніх програм виховання і навчання дітей дошкільного віку |
4. |
Підвищення якості дошкільної освіти через модернізацію її змісту, створення належних умов перебування дітей у закладі, безбар’єрності, застосування в освітній роботі педагогічних інновацій, сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, сприяти гендерній рівності в дошкільному дитинстві |
5. |
Раціональна організація ігор з правилами в освітній процес ЗДО та максимальне їх використання, як засобу всебічного розвитку особистості дошкільника |
6. |
Формування здорового способу життя дошкільників у співпраці з родиною |
7. |
Національно-патріотичне виховання, екологічна культура дошкільників – важлива складова виховання дітей дошкільного віку |
8. |
Забезпечення наступності в реалізації освітніх завдань між дошкільною і початковою ланками освіти |
9. |
Оптимізація взаємодії з родинами вихованців, забезпечення їхньої психолого-педагогічної підготовки щодо розвитку, виховання і навчання дошкільника |
10. |
Контроль за виконанням натуральних норм харчування дітей дошкільного віку у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» |
11. |
Додатково комп'ютеризувати дошкільні навчальні заклади на виконання Указу Президента України від 30.09.2010 №926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні», оперативного плану МОН, затвердженого 27.12.2019 р. №1640, та з метою здійснення динамічних позитивних змін в галузі освіти ОТГ |
12.
|
Забезпечення відкритості та публічності діяльності закладів освіти через прозорість, налагодження співпраці з громадськими організаціями та засобами масової інформації |
13. |
Одним із пріоритетних напрямків діяльності дошкільної освіти лишається опанування дистанційними технологіями навчання та персональне забезпечення комп’ютерною технікою педагогічних працівників |
14. |
Продовжити забезпечення закладів дошкільної освіти до мережі Інтернет |
15. |
Забезпечення якості дошкільної освіти відповідно до контексту Концепції Нової української школи та змісту Базового компонента дошкільної освіти, навчальних програм розвитку та виховання дітей дошкільного віку |
16. |
Продовження створення та регулярного оновлення сайтів закладів дошкільної освіти |
17. |
Сприяння професійному зростанню педагогічних працівників, обміну успішними зразками досвіду впровадження сучасних освітніх технологій |
18. |
Урізноманітнення моделі організації дошкільної освіти, впровадження новітніх технологій, що сприяють розвитку особистості дошкільника |
19. |
Сприяти створенню та забезпеченню здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності |
20. |
Створювати належні умови перебування в закладах дошкільної освіти та виховання для дітей з ООП |
21. |
Приведення у відповідність до нового закону «Про дошкільну освіту» та згідно законодавчих Актів штатні розписи по закладах дошкільної освіти |
АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ ОСВІТИ
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
1. |
Систематизація списків педагогічних працівників ЗДО щодо плану курсової перепідготовки на 2025 рік
|
Січень |
До наради в.о |
|
2. |
ЦЗ в закладах освіти
|
Січень, лютий |
Наказ по в.о. |
|
3. |
Про виконання вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами, внесеними Постановою №786 від 28.07.2021 р.
|
Січень, серпень |
Інформація на сесію Брониківської сільської ради |
|
4. |
Аналіз використання коштів на розвиток дошкільної освіти |
Щокварта-льно |
Інформація до наради в.о. |
|
5. |
Безпека життєдіяльності ЦЗ та охорона праці в ЗДО
|
Березень |
Наказ по в.о. |
|
6. |
Атестація педагогічних працівників
|
Квітень |
Наказ по в.о. |
|
7. |
Організація літнього оздоровлення дітей |
Травень |
Інформація до наради в.о. |
|
8. |
Стан харчування дітей в ЗДО (аналіз виконання натуральних норм харчування) за І півріччя 2025 року та дотримання санітарно-гігієнічних вимог
|
Червень-серпень
|
Інформація до наради в.о. |
|
9 . |
Обробка персоніфікованих списків дітей від 0 до 6(7) років по Брониківській ОТГ |
Червень |
Наказ про створення робочої групи, інформація до наради в.о., узагальнюючий наказ |
|
10. |
Результати обробки персоніфікованих списків дітей дошкільного віку їх облік |
Серпень |
Узагальнюючий наказ |
|
11. |
Стан підготовки ЗДО до нового навчального року |
Серпень |
Акти, аналітична довідка, узага-льнюючий наказ |
|
12. |
Підготовка ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період |
Жовтень |
Інформація до наради в.о. |
|
13. |
Організація роботи пунктів соціально-педагогічного патронату на базі навчальних закладів |
Серпень-вересень |
Інформація до наради в.о. |
|
14. |
Збір оперативної інформації про хід літньої оздоровчої компанії |
Серпень- вересень |
Інформація до наради в.о. |
|
15. |
Провести по ЗДО облік дітей малозабезпечених, неповних, багатодітних сімей; дітей-сиріт, напівсиріт, дітей, що залишились без батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей, що потерпіли від аварії на ЧАЕС, дітей сімей, які опинились у складних життєвих умовах, дітей ВПО, дітей УБД, АТО |
Вересень |
Інформація до наради в.о. |
|
16. |
Обробка персоніфікованих списків дітей від 0 до 6(7) років по Брониківській ОТГ |
Листопад |
Інформація на Департамент освіти |
|
17. |
Аналіз фінансування ЗДО за 2025 рік |
Грудень |
Інформація на Департамент освіти області |
|
НАРАДИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2025 РОЦІ
№ з/п |
Зміст роботи
|
Термін виконання |
Примітка |
1.
|
1. Аналіз статистичної звітності 85-к по ЗДО та зведеного річного статистичного звіту за 2024 рік (форма 85-к) 2. Про виконання бюджету ЗДО за 2024 рік та про бюджет на дошкільну освіту в 2025 році. 3. Аналіз стану ЦЗ. Ознайомлення з організаційно-методичними вказівками з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях на 2025-2026 роки. 4. Ознайомлення з планом роботи на 2025 н.р. 5. Вартість та організація 3-разового гарячого харчування в ЗДО з 01.01.2025 року. 6. Аналіз дитячого травматизму у 2024 році. |
29.01.2025 |
|
2. |
|
26.02.2025 |
|
3. |
|
26.03.2025 |
|
4. |
|
23.04.2025 |
|
5. |
|
28.05.2025 |
|
6. |
|
18.06.2025 |
|
7. |
|
27.08.2025 |
|
8. |
1. Про кадрове забезпечення освітнього процесу у ЗДО у 2025 році. 2. Про результати обліку дітей дошкільного віку, КБД. 3. Про організацію роботу з дітьми, які не відвідують ЗДО. 4. Створення банку даних про дітей 5-річного віку в ОТГ та аналіз охоплення їх дошкільною освітою. 5. Про проведення оздоровлення дітей у ЗДО влітку 2025 року. 6. Підготовка закладів дошкільної освіти до опалювального сезону у 2025-2026 навчальному році. |
24.09.2025 |
|
9. |
1. Про заходи щодо охорони життя і здоров’я дітей та профілактику дитячого травматизму в осінньо-зимовий період. (Положення МОН від 01.08.2001 р. №563 “Про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу”). 2. Аналіз та профілактика захворюваності вихованців у ЗДО. 3. Про заходи щодо посилення пожежної безпеки в закладах освіти під час роботи в осінньо-зимовий період. 4. Економне та раціональне використання енерго- та теплоносіїв.
|
29.10.2025 |
|
10. |
3. Ознайомлення з нормативними та розпорядчими документами в галузі дошкільної освіти. 4. Різне. |
20.11.2025 |
|
11.
|
1. Ознайомлення з інструкцією щодо здачі статистичного звіту 85-К у 2025 році. 2. Робота із системою ІСУО, АІКОМ. 3. Стан інформаційно-методичного забезпечення у закладах дошкільної освіти 4. Аналіз виконання Постанови КМУ №305 від 24.03.2021 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Аналіз виконання норм харчування 2025 рік . Діяльність з питань кадрового забезпечення та підвищення рівня кваліфікації педагогів Планування методичної роботи з педагогічними кадрами ЗДО за визначеною структурою на новий 2025 календарний рік: 1) Графік проведення постійно діючих семінарів; 2) Циклограма надання методичної допомоги ЗДО. |
17.12.2025 |
|
12. |
Методична робота в ЗДО: «Готуємось до атестації: методичний захід з елементами тімбілдінгу» для керівників ЗДО. |
31.01.2025 |
|
|
Тренінг вихователів та керівників ЗДО: «Хібукі – терапія в Україні: особливості феномену. |
20.02.2025 |
|
|
Консультація для вихователів «Як уникнути конфліктів під час взаємодії з батьками вихованців», три експрес заходи для педагогів ЗДО. |
19.03.2025 |
|
|
Тренінг медичних сестер та психологів «Створюємо здоров’язбережувальне середовище». |
25.04.2025 |
|
|
Круглий стіл для вихователів «Ознайомлення з посібником мінної безпеки та методичними рекомендаціями для занять із дітьми старшого дошкільного віку» |
22.05.2025 |
|
|
Семінар-практикум вихователів «Ознайомлення з програмою соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі»», а також матеріалами та цифровими сервісами, розробленими МОН у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я, ГО «Підтримай дитину» та проєкт «Подбай про себе». |
10.09.2025 |
|
|
Ознайомлення медичних працівників з інфостендами за правилами 3К: красиво, корисно, коротко. «Заїсти стрес – легко: їжа для нервової системи». |
09.10.2025 |
|
|
Методичний захід для педагогів ЗДО у форматі брейнстормінгу «Формування в дітей трудових уявлень і навичок у сучасному світі». |
19.11.2025 |
|
|
Круглий стіл для керівників ЗДО «Наповненість сайту ЗДО» за рекомендаціями МОН. |
18.12.2025 |
|
ДОТРИМАННЯ НОРМ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ,
САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ
1. |
Хід оздоровлення дітей в ЗДО |
На 01.07. 01.08. 01.09. |
Інформація в.о., виконком Брониківської с/р |
2. |
Тиждень «Безпеки дитини в ЗДО» Тиждень «Правил дорожнього руху» |
Травень, Вересень 2025 |
|
3. |
Організація проведення «Тижня безпеки дитини» у ЗДО |
Травень 2025 |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МАСОВІ ЗАХОДИ
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
|
|
||||
1. |
Тематичний тиждень у ЗДО «Леся Українка – наша землячка» (фотозвіт) |
19-25.02.2025 |
|
|
2. |
Участь в роботі атестаційної комісії ІІ рівня |
Квітень 2025 |
|
|
3. |
Заходи до Дня захисту дітей |
01.06.2025 |
|
|
4. |
Провести огляд готовності ЗДО до нового навчального року, оформити акти готовності. Розпочати огляд-конкурс «Кращий освітній заклад» |
Серпень 2025 |
|
|
5. |
Підготувати та провести секційне засідання працівників ЗДО «Про чергові завдання роботи відділу освіти з питань дошкільної освіти у 2025-2026 н.р.» |
до 31.08.25 |
|
|
6. |
Розроблення графіку консультування педагогічних працівників, на основі поданих замовлень на адресну методичну допомогу |
1 раз в квартал |
|
|
7. |
Вивчення рівня загальної та професійної компетентності шляхом проведення психолого-педагогічного діагностування директорів, з метою виявлення запитів та потреб у роботі педагогів |
Вересень 2025 |
|
|
8. |
День Дошкілля |
Вересень 2025 |
|
|
№ з/п |
Зміст
|
Кому |
Термін виконання |
1. |
Провести аналіз мережі ЗДО. Внести зміни до статистичних звітів за 2025 рік |
Департамент освіти |
до 15.01.2025 |
2. |
Забезпечити своєчасну підготовку та здачу статистичних звітів згідно форми 85-К |
Департамент освіти |
до 20.01.2026 |
3. |
Внести зміни у дислокацію закладів дошкільної освіти |
В.о. |
до 20.01.2025 |
4. |
Підготувати дані про мережу ЗДО на 01.01.2025, 01.09.2025 |
Департамент освіти |
Січень, серпень 2025 |
5. |
Проаналізувати мережу ЗДО на 2025-2026 н.р. |
|
Серпень 2025 |
6. |
Аналіз кількісного банку даних дітей дошкільного віку від 0 до 7 років, не охоплених дошкільною освітою |
В.о., виконком с/р |
Систематично |
7. |
Створити кількісний банк даних дітей віком від 0-6 років з обмеженими можливостями |
В.о |
до 01.07.2025 до 01.12.2025 |
8. |
Поновити електронний варіант (гул-диск) кількісного банку даних дітей 0-6 років в розрізі населених пунктів Брониківської ОТГ |
В.о |
до 01.09.2025 до 01.12.2025 |
9. |
Створити банк даних дітей, батьки яких загинули або є учасниками бойових дій |
В.о |
До 01.09.2025 |
10. |
Поновити банк даних дітей-переселенців з тимчасово окупованих територій |
В.о |
Щомісяця |
11. |
Звіт про стан дитячого травматизму у побуті та серед вихованців ЗДО під час освітнього процесу |
Департамент освіти |
1 раз на рік |
12. |
Звіт про організацію харчування у ЗДО |
Аналіз виконання натуральних норм харчування, відділ освіти |
Щоквартально |
ПІДГОТОВКА ТА ЗДАЧА ЗВІТНОСТІ
ПЛАН РОБОТИ ДОШКІЛЬНОЇ ЛАНКИ НА 2025 РІК
СІЧЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Скласти річний звіт 85-К |
До 06.01.2026 р. |
|
2. |
Підготувати статистичний звіт на Департамент освіти про розвиток дошкілля у 2025 році |
До 15.01.2026 р. |
|
3. |
Подача статзвітності до ІСУО Підготувати наказ про вартість харчування дітей в ЗДО та харчування дітей пільгових категорій |
До 31.01.2026 р.
25.01.2026 р. |
|
ІІ Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Надати допомогу керівникам закладів дошкільної освіти з питань вивчення системи роботи педагогів, що атестуються |
Протягом місяця |
ЛЮТИЙ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Підготувати інформацію про організацію харчування в ЗДО. Подати інформацію на виконком Брониківськіської с/р. |
До 25.02.2025 |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультації для керівників ЗДО з питань оформлення звітів по харчуванню щодо виконання натуральних норм продуктів |
01.02-15.02.2025 р. |
БЕРЕЗЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Взяти участь у проведенні свята 8 Березня |
05-08.03.2025 р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Провести консультації з питань здійснення самоосвіти для вихователів |
Протягом місяця |
КВІТЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Взяти участь у засіданнях атестаційної комісії |
Згідно наказу |
|
2. |
Проаналізувати стан організації харчування за І квартал 2025 року в ЗДО |
Довідка |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультації для керівників ЗДО з питань оформлення документації по атестації педпрацівників (атестаційні листи) |
Протягом місяця |
ТРАВЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1 |
Організувати проведення «Тижня безпеки дитини» у ЗДО |
10-16.05.2025 р. |
|
2. |
Підготувати та видати наказ «Про оздоровлення дітей влітку» (включивши організацію харчування дітей в літній період) |
До 25.05.2025 р. |
|
4. |
Підготувати інформацію про попередню комплектацію дітей у ЗДО станом на 01.09.2025 р., прогнозовані дані щодо оздоровлення |
До 31.05.2025 р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультації для вихователів ЗДО з питань планування «Тижня безпеки дитини», планування роботи в літньо-оздоровчий період |
Протягом місяця |
ЧЕРВЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Взяти участь у святкуванні Дня захисту дітей |
01.06.2025р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Провести співбесіди з керівниками ЗДО з питання ефективності роботи в навчальному році, планування роботи на 2025-2026 н.р. |
Протягом серпня |
|
2. |
Проаналізувати хід оздоровлення у ЗДО, стан організації харчування |
30.06.2025 |
Довідка |
СЕРПЕНЬ
№ з/п |
зміст роботи |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Об’їзди дошкільних закладів по підготовці до нового 2025/2026 навчального року |
До 20.08.2025 |
|
2. |
Підготувати інформацію про підсумки оздоровлення дошкільників та готовність до нового навчального року дошкільних закладів |
До 31.08.2025 до наради в.о. |
ВЕРЕСЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Підготувати оперативні дані про мережу ЗДО |
До 01.09.2025 р. |
|
2. |
Проаналізувати роботу закладів освіти по заготівлі палива |
Протягом місяця |
|
3. |
Скласти план курсової перепідготовки на 2026 рік |
До 20.09.2025 р. |
|
4. |
Скласти списки педагогічних працівників, які будуть атестуватись у 2026 навчальному році |
До 30.09.2025 р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультації для директорів з питань атестації |
Протягом місяця |
ЖОВТЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Проаналізувати стан відвідування дітьми дошкільних закладів |
15-31.10.2025 р. |
|
2. |
Аналіз харчування дітей у дошкільних закладах |
До 20.10.2025 р. |
Довідка |
3. |
Взяти участь у підготовці та святкуванні Дня працівника освіти |
01-02.10.2025 р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультативна робота з вихователями щодо планування освітньої роботи згідно чинних програм «Я у світі», «Впевнений старт», «Дитина в дошкільні роки», «Світ дитинства», «Українське дошкілля» та консультації для вихователів різновікових груп щодо оптимального планування освітньої роботи |
Протягом місяця |
ЛИСТОПАД
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Проаналізувати організацію роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади |
Протягом місяця |
Довідка |
2. |
Підготувати інформацію про готовність ЗДО до роботи в зимовий період |
До 01.11.2025 до наради в.о. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Провести співбесіди з керівниками ЗДО з питань максимального охоплення дітей дошкільного віку різними формами здобуття дошкільної освіти: короткотривале перебування, соціально-педагогічний патронат, робота консультативного пункту |
Протягом місяця |
|
ГРУДЕНЬ
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Провести співбесіди з керівниками ЗДО (здача статистичних звітів) |
15.12-31.12.2025 р. |
|
ІІ. Консультативно-методична робота |
|||
1. |
Консультації з керівниками ЗДО з питань техніки безпеки під час проведення новорічних та різдвяних свят |
Протягом місяця |
ПЛАНУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ ЗДО
ЗА ВИЗНАЧЕНОЮ СТРУКТУРОЮ НА 2025 РІК
№ з/п |
Зміст |
Дата |
Примітка |
1. |
Тренінг вихователів та керівників ЗДО: «Хібукі – терапія в Україні: особливості феномену» |
20.02.2025 |
|
2. |
Консультація для вихователів «Як уникнути конфліктів під час взаємодії з батьками вихованців», три експрес заходи для педагогів ЗДО |
19.03.2025 |
|
3. |
Тренінг медичних сестер та психологів «Створюємо здоров’язбере-жувальне середовище» |
25.04.2025 |
|
4. |
Круглий стіл для вихователів «Ознайомлення з посібником мінної безпеки та методичними рекомендаціями для занять із дітьми старшого дошкільного віку» |
22.05.2025 |
|
5. |
Семінар-практикум вихователів Ознайомлення з програмою соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі», а також матеріалами та цифровими сервісами розробленими МОН у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я, ГО «Підтримай дитину» та проєкту «Подбай про себе» |
10.09.2025 |
|
6. |
Ознайомлення медичних працівників з інфостендами за правилами 3К: красиво, корисно, коротко. «Заїсти стрес – легко: їжа для нервової системи» |
09.10.2025 |
|
7. |
Методичний захід для педагогів ЗДО у форматі брейнстормінгу «Формування в дітей трудових уявлень і навичок у сучасному світі» |
19.11.2025 |
|
8. |
Круглий стіл для керівників ЗДО «Наповненість сайту ЗДО» за рекомендаціями МОН |
18.12.2025 |
|
9. |
Відвідування занять/картки контролю по всіх ЗДО: |
|
|
|
Вивчення сформованості культурно-гігієнічних навичок в дітей старшого дошкільного віку |
Лютий |
|
|
Вивчення мовленнєвого розвитку дітей |
Березень |
|
|
Логіко-математичний розвиток дітей |
Квітень |
|
|
Здоров’я та фізичний розвиток дітей |
Травень |
|